Veel gestelde vragen

Zijn de prijzen inclusief verzendkosten?

  • Alle prijzen zijn inclusief verzendkosten 
    (* m.u.v. spandoeken(frames), reclameborden, stickervinyl en banieren.) naar 1 adres binnen Nederland. De prijzen zijn exclusief BTW.

Kan het drukwerk ook blanco (zonder afzender) naar mijn klant worden gestuurd?

  • Alle drukwerkpakketten worden ‘blanco afzender’ door ons verstuurd. Uw klant kan op geen enkele manier zien dat wij de afzender zijn.

Kan ik ook een apart afleveradres en factuuradres opgeven?

  • Tijdens het bestelproces geef je zelf het afleveradres voor het drukwerk op. Hier geeft u ook aan wat het factuuradres is. Dit mogen 2 verschillende adressen zijn. Het is nog niet mogelijk om naar verschillende adressen te suren. U kunt wel hetzelfde product opnieuw bestellen en deze op een ander adres laten afleveren.

Kan ik mijn bestanden laten opmaken/ontwerpen?

  • Drukwerk kan meerdere doelen hebben zoals: 
    • Presenteren van een bedrijf 
    • Onder de aandacht brengen van de producten of diensten 
    • Facturatie/ administratie 
    Uiteindelijk draait het allemaal om attentiewaarde. 
    Opmaak en vormgeving van drukwerk bepalen het succes van de doelen. Maar hoe komt u tot een krachtige en passende vormgeving? Informeer bij onze studio via tel. 0252 235 355 of mail naar info@drukwerkenreclame.nl

Wanneer en hoe kan ik mijn bestanden aanleveren?

  • U kunt uw bestanden direct tijdens de bestelling bijvoegen. Wij controleren daarna handmatig uw bestand. Is het bestand niet geschikt om te drukken, dan melden wij dat aan u.

Uploaden

Mocht het niet lukken om uw bestand in ons systeem te zetten, kunt u het bestand uploaden en laten controleren door een van onze medewerkers. Kies dan voor het uploaden van uw bestanden.